Klachten & Terugroepacties
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons
opnemen via het contactformulier.
Bestelling niet ontvangen of verkeerd artikel geleverd?
Heb je je bestelling niet ontvangen of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantservice en wij zorgen ervoor dat je bestelling en/of het juiste artikel zo snel mogelijk wordt opgestuurd.
Heb je een klacht?
Niet tevreden of is er iets mis gegaan? Onze excuses hiervoor! We willen dit graag voor je oplossen:
- Neem contact met ons op per e-mail: info@mega-outlet.nl of telefoon: 085 130 8057. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00.
- Wij streven er naar binnen één à twee werkdagen met een passende oplossing te komen. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijke reactie.
- Je kan bij ons terecht voor productklachten, maar ook klachten over service en/of levering.
"Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."